Hei og Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen en kommentar på innleggene eller en litt hilsen i gjesteboka når du er innom:)

fredag 3. februar 2012

Fremgang med PeeWee doen

Har endelig begynt å få littegrann framgang med kattene og den nye doen.
Alle tre syns av en eller annen grunn at pellets er rart å trå på så de vil egentlig ikke gå oppi der.
Måtte hive minstepusen Pepsi oppi flere ganger i går kveld og da begynte hu tilslutt og grave og la igjen visittkortet. Etter det har hu hvertfall vært oppi der 1 gang.
Shoki derimot han er sta som et esel. Igår markerte han på gulvet i stua i protest og nektet å sette beina oppi kassa. Nå har jeg hivd han oppi gang etter gang og siste gangen klaffet det.
Nå har han gått hele dagen uten å nærme seg kassa før rett i stad som han ikke kunne holde seg lenger. Så han har for første gang gått frivillig i kassa :)
Siste frøkna er visst særere enn de fleste så hu må jeg visst bare vente på at går når hu ikke kan vente lenger. Men ellers virker det som om kattene godtar det til en viss grad og at de andre kattedoene kan tømmes, vaskes og settes vekk. Krysser hvertfall fingrene for det:)

Ellers vurderer jeg om jeg skal melde meg inn på Puls Treningssenter. Noen som har erfaringer med dette treningssenteret i Skien?
Syns kanskje det er litt mye penger å ut med og synd å melde seg inn for et helt år og risikere å bli støttemedlem :p Men siden det er så kaldt ute om dagen får jeg jo aldri trena utendørs så hadde vel kanskje ikke vært så dumt? :)

Noen som vil joine meg? Motiverende å ha noen å trene med:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en hyggelig kommentar