Hei og Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen en kommentar på innleggene eller en litt hilsen i gjesteboka når du er innom:)

onsdag 8. februar 2012

Spinningtime og innmelding på treningssenter

Idag har jeg endelig fått rota meg til å melde meg inn på treningssenter.
Ble en 30 minutters spinningtime idag og det skal jeg love at var hardt for en kropp som har vært i lite aktivitet den siste tiden. Dessuten har jeg kun vært på en spinningtime før og kroppen er tydeligvis ikke mye vant til det :p
Men kom da gjennom, så imorra gjenstår det å se om det blir trening eller ikke. Da blir det nok heller egentrening eller zumba som står for tur. Spinning venter jeg nok noen dager med.
Til middag hadde vi sunn middag med poteter, rødspette og raspet gulrot. Ekstra deilig med middag etter trening. Kanskje jeg tilogmed får sove i natt siden jeg har brukt kroppen til noe:)

Flere som trener om dagen? Hva slags trening liker dere? Noen forslag til sunne måltider og middager?

3 kommentarer:

  1. Flotte greier. Så flink du er. Variert trening er bra, så du trenger ikke gå på spinning hver dag når det er så mye annet å drive med også :) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Hold ut! Det blir bare bedre etter hvert, og jeg sover alltid best etter at jeg har vært på trening :)

    SvarSlett
  3. Får håpe på det:) Imorra er det 45 min kondistime og fredag 1 time zumba. Så kommer nok et par innlegg:)

    SvarSlett

Legg igjen en hyggelig kommentar