Hei og Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen en kommentar på innleggene eller en litt hilsen i gjesteboka når du er innom:)

fredag 10. februar 2012

Trening er hardt!

Enda en dag med trening. Idag fikk jeg prøvd ut litt apparater.
Tenkte det var på tide å prøve meg litt på tredemølla for en gangs skyld(har kun gått på tredemølle en gang, ja jeg vet - det er utrolig). Sist jeg gikk på tredemølle tenkte jeg konstant på at jeg skulle falle av :p Haha. Syns lissom det rullebandet virket så kort. For å ikke snakk om at når jeg satt i sofaen resten av kvelden føltes det som jeg satt på et rulleband som gikk bakover.
Men idag gikk det greit faktisk. Gikk i 10 min og jogget i 5 min.
Deretter tok jeg et par styrkeøvelser som gikk på beina(mye lår). Det var dumt!!
Jeg skulle nemlig på 45 kondis gruppetime med venninna mi etterpå, haha. Etter 5 minutter var det nesten krampe i låret, men gikk heldigvis over og jeg holdt ut timen, men varm og sliten var jeg. Så har lært noe hvertfall - ALDRI styrketrening foran en gruppetime.
Nå er det tid for å sove snart etter masse avslapning etter treninga og deilig taco til middag.

Imorra ettermiddag står zumba for tur og jeg gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en hyggelig kommentar