Hei og Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen en kommentar på innleggene eller en litt hilsen i gjesteboka når du er innom:)

torsdag 19. januar 2012

Nyttårsforsetter!

Nyttårsforsetter ja. Noen flere som har det i år?
Hvert år så tenker jeg at - nei nyttårsforsetter det gidder jeg ikke. De går ikke ann å holde likevel.
Men jammen er jeg ikke igang igjen.
Tror likevel de kan ha noe for seg hvis man ikke biter over for mye på en gang.
Planene i år er enkelt og greit trening og sunt kosthold - ehh sa jeg enkelt?
Njaa til nå går det jo sånn nogenlunde greit. Til nå har vel kostholdet gått bedre enn treninga.
Jeg skal holde meg unna brus i ukedagene, ikke spise snacks, godteri eller veldig usunne middager.
Skal også spise fiskemiddag 1-2 ganger i uka. Ellers består måltidene av grovt knekkebrød med sunt pålegg, yoghurt, frukt og grønnsaker. Eplejuice og vann er tillatt i uka, alt annet er fy fram til helga. Har merket nedgang på over 1 kg iløpet av 2 uker så tror faktisk dette vil fungere.
Så snart jeg kommer igang med litt gåturer og trening så vil kanskje dette fungere enda bedre.

Dagens måltider har bestått av:
Frokost: Frokostblanding(axa fullkorn)
Lunsj: 2 knekkebrød med skinke og 1 glass eplejuice
Middag: Tacosalat(jeg bruker bare det jeg liker)
Kvelds: 1 yoghurt, sukkererter og kanskje noe frukt

Lover å holde dere oppdatert med fremgangen. Hvis dere selv har gode erfaringer med dette eller gode middagstips osv setter jeg pris på at dere legger igjen en kommentar:)
Fint med motivasjon:)

1 kommentar:

  1. Kattene og degusene så flotte ut. For å ikke snakke om hvor sulten jeg ble av bildet av taco, ble liksom ikke det samme med knekkebrøet mitt med ost på etter det :p

    SvarSlett

Legg igjen en hyggelig kommentar