Hei og Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen en kommentar på innleggene eller en litt hilsen i gjesteboka når du er innom:)

lørdag 26. mai 2012

Kro og deilige sommerdager

Igår var siste kroa for i år. Ble samlet en stor gjeng hos de jeg gikk i klassen med tidligere til grilling og vors:) det
Ble en trivelig kveld ned skravling, musikk og beste folka:) siden det var så varmt kunne vi sitte ute hele kvelden også, så utrolig digg :D

Idag har det nesten vært i varmeste laget for min del. Får jo ikke gjort noe nyttig :p når min kjære kom hjem stakk vi på stranda for å bade og vannet var rett og slett nydelig:)
Så til dere som ikke har bada enda i år, det er bare å hive seg uti:)


Resten av kvelden skal gå til avslapning på verandaen og litt serie, før vi må pakke litt småtteri til hyttetur fra imorra til søndag. Da blir det fisking:) sist vi fisket i ferskvann fikk vi fin ørret, så får se hvordan det går der(bildet er fra sist vi fiska i ferskvann).

Nå skal jeg slappe av videre, men oppdaterer etter helga:)

Ønsker alle bloggere og blogglesere en fin pinsehelg:)

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hyggelig besøk hos meg :)
    Hjertene og blomsten på pannebandet har jeg linket til oppskrift i innlegget. Trykk på lilla ord i fet skrift :)

    Når det gjelder glassbrikkene ka de helt sikkert settes sammen til ett teppe - det tror jeg hadde vært kjempefint! Har ikke prøvd selv, men du finner sikkert oppskrift på sammenhekling av brikker på nett :)
    Lykke til!

    Fortsatt god helg

    SvarSlett

Legg igjen en hyggelig kommentar