Hei og Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen en kommentar på innleggene eller en litt hilsen i gjesteboka når du er innom:)

torsdag 15. mars 2012

Ridning på flott hest og trening

Har vært sløv på blogging siste ukene, men det er fordi jeg har brukt tiden til å starte mitt nye sunne liv.

I helga var jeg med Veronica(venninne) i stallen for å få en liten dose hest igjen, noe jeg savner mere og mere om dagen. Skulle være med for å se henne ri og hjelpe henne litt med det hu trengte. Så fikk jeg mulighet til å ri en flott westernhest:) Kjempekoselig eier som heldigvis tvang meg opp på hesten sin(ja uten tvang hadde jeg vel kanskje ikke tatt sjansen etter så lang tid).
Red ikke så lenge, men merket at det nesten var som igår jeg satt på hest. Har man først lært det som glemmer man det ikke:)
Har bestemt meg for nå at jeg vil ha litt hest i livet mitt igjen, så vil starte med å stelle litt hest igjen og ri kanskje et par dager i uka hvis jeg får mulighet til det. Har også tenkt å melde meg på ridekurs igjen, så fort pengene tillater det. Legger ved et bilde fra ridninga
Det er nå 5 uker siden jeg meldte meg inn på treningssenter og jeg merker allerede at formen begynner å bli bedre. Har ikke merket så mye nedgang på vekt eller cm enda, men det kommer vel etterhvert det og.
Trener sånn ca 3 dager i uka, noen ganger mere hvis jeg føler for det. Merker at jeg kan sette opp vektene på apparatene også nå og det føles bra:)
Til nå denne uka har jeg vært litt sløvere enn ellers, men har trena mandag og idag(torsdag). Begge dagene egentrening. Mandag 10 min gåing tredemølle, 5 min jogging og 45 min styrketrening.
Idag har jeg hatt 15 min gåing tredemølle, 5 min jogging, 30 min styrke og avsluttet med 5 min jogging tredemølle og 5 min gåing:)

Imorra står en time zumba for tur etterfulgt av koselig kveld med venner og muligens en liten bytur:)

Ellers ønsker jeg alle en flott kveld videre og en god helg:)

1 kommentar:

Legg igjen en hyggelig kommentar